تخت بیمارستانی قزوین که در غسالخانه جسد را شستشو می دهد

عوامل زیادی در تصمیم گیری برای خرید یا اجاره تخت بیمارستانی قزوین برای خانه شما نقش دارند.

از ایمنی بیمار و مراقب گرفته تا تمایل به کمک به بیمار برای حفظ استقلال، استقلال و کیفیت زندگی خود.

همچنین این سوال وجود دارد که چگونه می توان هزینه تخت بیمارستان را در خانه تامین کرد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

اکثر افرادی که تخت بیمارستانی را برای استفاده در منزل اجاره می کنند یا می خرند، این کار را به این دلیل انجام می دهند که از فردی با شرایط جسمی موقتی مراقبت می کنند که تخت را ضروری می کند، یا از فردی که زوال عقل دارد مراقبت می کنند.

بیماران ما که دچار آسیب مغزی یا آسیب نخاعی شده‌اند، پس از خروج از بیمارستان ابتدا به مرکز توانبخشی مراجعه می‌کنند.

«آنها تا زمانی که تمام تجهیزات مورد نیازشان سفارش داده نشود، از دوره توانبخشی به خانه نمی روند.

بنابراین، در بیشتر موارد، اگر کسی تخت بیمارستانی را برای خانه در نظر می‌گیرد، به این دلیل است که فرد با چیزی غیر از یک بیماری فاجعه‌بار یا آسیب حاد سروکار دارد.

به شما کمک می کند مراقبان محلی را بیابید که آماده کمک در تهیه غذا، حمام کردن، همراهی، حمل و نقل و موارد دیگر هستند.

تخت

آمبروز به مراقبی که تخت بیمارستانی را برای استفاده خانگی در نظر می گیرد پیشنهاد می کند موارد زیر را بپرسد:

تخت های بیمارستانی به مراقبت های خانگی کمک می کند.

تخت بیمارستانی در خانه نه تنها برای فردی که در آن می خوابد مفید است، بلکه می تواند مراقبین را از آسیب های اسکلتی عضلانی نجات دهد. آمبروز می گوید: «ایمنی برای بیمار و مراقب، نگرانی شماره یک است.

طبق آمار وزارت کار ایالات متحده، افرادی که در مشاغل مراقبت های بهداشتی کار می کنند بیشتر از کارگران تقریباً هر صنعت دیگری در معرض آسیب های اسکلتی عضلانی هستند.

یک کاردرمانگر دارای مجوز و رئیس و مدیر اجرایی All Blessings Flow، یک سازمان غیرانتفاعی در شارلوتزویل، ویرجینیا که تجهیزات پزشکی استفاده شده را جمع آوری، نوسازی و توزیع مجدد می کند، موافق است.

وقتی فردی آنقدر ناتوان می‌شود که روی تخت می‌بندد، مراقبان روی تخت‌ها خم می‌شوند تا در حمام کردن، تعویض شورت و تعویض پد و ملحفه تخت کمک کنند.

تخت‌های بیمارستانی با بالا بردن کل تخت تا ارتفاعی که امکان مراقبت مناسب از بیمار را فراهم می‌کند، فشار را برای مراقبین کاهش می‌دهد.

به‌عنوان یک کاردرمانگر، با بیماران، مراقبان و خانواده‌ها کار کرده‌ام و می‌دانم که تخت‌های بیمارستانی واقعاً می‌توانند از صدمات جلوگیری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.