مدل کاشی سرامیک | واردکننده نمونه های برتر محصولات ساختمانی

مدل کاشی سرامیک دارای تنوع بسیار زیادی از طرح و رنگ می باشد و مشتری با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری می کند. مدل کاشی آشپزخانه و کاشی بین کابینتی و کاشی و سرامیک ھای سرویس حمام و دسشویی و بالکن و تراس در طرح و رنگ و سایز ھای بسیار متنوعی تولید می گردد. طرح کاشی سنتی امروزہ بسیار پر استقبال و فروش بالایی دارد. بهترین رنگ برای کاشی سرویس بهداشتی رنگ ھای سفید و یا رنگ ھای ملایم مناسب می باشد.

مدل کاشی سرامیک | واردکننده نمونه های برتر محصولات ساختمانی

انواع مدل کاشی سرامیک جدید و مدرن

انواع مدل کاشی سرامیک جدید و مدرن

سرامیک آشپزخانه لوکس و جدید بسیار باکیفیت بودہ و از طرح و رنگ ھای مختلفی تولید شدہ اند و مشتری می توانید توجه به سلیقه خود انتخاب کردہ و خریداری کند. سرامیک آشپزخانه در سایز ھای متفاوتی تولید می شوند تا مشتری با توجه به نوع نیاز خود خریداری کند. این نوع سرامیک ھای آشپزخانه دارای طرح ھای بسیار متنوعی می باشد و نقش و طرح ھای آن دارای رنگ بندی ھستند.

سرامیک ھا دارای مدل ھای بسیار زیادی می باشد. سرامیک ھا دارای مدل ھای بسیار متنوعی ھستند از جمله: ۱- سرامیک ھای پرسلانی ۲- سرامیک ھای بدنه سیمانی ۳-سرامیک ھای موزائیکی ۴- سرامیک ھای سنگ فرش ۵-سرامیک ھای آجری ۶-سرامیک ھای لعاب دار ۷-سرامیک ھای معدنی ۸-سرامیک های مکزیکی

۹-سرامیک های بدون لعاب. مشتریان با توجه به نوع نیاز خود و سلیقه خود بهترین سرامیک آشپزخانه را با توجه به سلیقه خود طرح و رنگ و سایز آن را انتخاب می کند. نصب این نوع سرامیک ھا کمی زمان بر بودہ و نیاز به دقت بالایی دارد تا نتیجه نهایی بدون نقص تمام شود.

لیست قیمت کاشی سرامیک طرح سنتی

لیست قیمت کاشی سرامیک طرح سنتی

قیمت کاشی سرامیک طرح سنتی دارای قیمت ھای متنوعی است که در کیفیت و طرح و رنگ و سایز آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق با طرح و رنگ مد نظر خود بهتر است از دفاتر فروش ما و سایت فروش آنلاین ما قیمت های دقیق و به روز را دریافت نمایید. قیمت کاشی سرویس بهداشتی و کاشی آشپزخانه و کاشی سرامیک کف کاملا متفاوت بودہ و ھر کدام دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بودہ و به ھمین دلیل قیمت ھا متغایر می باشد.

 

 

جدیدترین و پرفروش ترین مدل کاشی سرامیک در بازار

جدیدترین و پرفروش ترین مدل کاشی سرامیک در بازار

امروزہ در صنعت ساخت و ساز چه مسکونی و چه درمانی و یا چه آموزشی و اداری از سرامیک به میزان زیادی استفادہ می شود. سرامیک نه تنها جنبه زیبایی دارد بلکه برای تمیز کردن بسیار راحت تر و بی درد سر تر ھستند. سرامیک ھای آشپزخانه از طرح و رنگ ھای بسیار متنوعی برخوردار ھستند و مشتری با توجه به نوع نیاز خود انتخاب کردہ و خریداری می کند. سرامیک ھای آشپزخانه از سایز ھای مختلفی تولید شدہ اند خریداران با توجه به سلیقه خود خریداری می کند.

این نوع کاشی ھا نه تنها جنبه زیبایی دارد بلکه محیط آشپزخانه به دلیل وجود آب و مصرف زیاد آب دراین محیط باعث می شود در برابر سرما و گرما و رطوبت مقاوم بودہ و از رسیدن نم و رطوبت به خود ساختمان جلو گیری می کند و از تخریب و فرسایش ساختمان جلو گیری می کند. این نوع کاشی در برابر ضربه مقاوم بودہ است اما این موضوع دلیل بر بی احتیاطی نمی باشد.

این نوع کاشی و سرامیک نه تنها در بازار ھای داخلی بسیار پر فروش ھستند بلکه از بازار ھای خارجی نیز این محصول با کیفیت و مناسب را سفارش دادہ و خریداری می کنند و تولید کنندہ محصولات خود را در خارج از کشور برای مشتریان خود صادرات می کند. این نوع کاشی به راحتی قابل نصب ھستند و با کمی دقت و صبر می توانید آن ھا را نصب کنید.

واردکننده انواع مدل کاشی و سرامیک مدرن و شیک

واردکننده انواع مدل کاشی و سرامیک مدرن و شیک

کاشی و سرامیک آشپزخانه طرح دار با قیمت بسیار مناسب و استثنایی برای تمامی مصرف کنندگان در بازار عرضه و توزیع می گردد. تولید کنندہ برای رفاہ حال مشتریان و فروش بیشتر محصولات خود و با قیمت مناسب محصولات خود را در مراکز معتبر عرضه کردہ است به ھمین دلیل واسطه ھا حذف گردیدہ و کالا با قیمت اصلی و مناسب تر از سایر فروشندگان دیگر به دست تمامی مصرف کنندگان می رساند. برای خرید کاشی ھای بین کابینتی باکیفیت و قیمت مناسب می توانید از مراکز فروش کاشی بین کابینتی بدون واسطه ما خریداری نمایید.

نمایندکی فروش کاشی و سرامیک وارداتی و ایرانی

نمایندکی فروش کاشی و سرامیک وارداتی و ایرانی تولید کنندہ برای فروش بیشتر محصولات خود و جلب رضایت مشتریان محصولات تولیدی خود را در مراکز فروش و نمایندگی ھای معتبر آمادہ عرضه برای تمامی مصرف کنندگان خود کردہ است و این محصول را در سراسر کشور برای تمامی مصرف کنندگان عرضه و توزیع می کند.

کاشی ھای ایرانی با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار تنوع زیادی داشته و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است این نوع کاشی نه تنها در داخل کشور بسیار محبوب و پرفروش می باشد بلکه از سایر کشور ھای دیگر نیز این محصول را خریداری کردہ و تولید کنندہ برای آن ھا صادرات می کند.

38

  1. سلام ، زیبایی خونمون با وجود سرامیکای فوق العاده شما ،چند برابر شده .مرسی ازتون بابت محصولات خوبتون.

  2. چقدر عالیه که تنوع کار بالاست و مدلهای خیلی شیک و زیبایی تو سایت هست که میتونیم راحت انتخاب کنیم

  3. سلام من مدل سرامیک برای آشپزخانه انتخاب و از شما خریداری کردم .تنوع مدل ها بسیار بالا بود و همچنین جنس و کیفیت سرامیک ها هم به نظر من حرف نداشت .از خریدم بسیار راضی ام و متشکرم از شما

  4. سلام آیا اعطای نمایندگی هم دارید ؟ شرایط چگونه‌است؟ با تشکر .برای نمونه محصولات کاتالوگ هم دارید؟ از کجا می تونیم ببینیم؟

    • سلام اقای فرح بخش عزیز
      در خصوص سوال تخصصی تون با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  5. سلام و رود
    کاشی و سرامیک تولیدی مجموعه شما یک جلوه ی هنری خاصی از نوع تولید کاشی است و کاشی های تولیدی شرکت شما خیلی متنوع و زیبا هستند

  6. سلام واقعا برای بعضی از رنگ بندی هاش احسنت گفت. میشه توی کف حمام و غیره کار کرد خیلی قشنگ زیبا میشه

  7. باسلام کاشی سرامیک های خیلی متنوع وبا کیفیت که خیلی نظر آدم راجلب به نما می کنه من برای گلخانمان ازش خرید کردم خیلی خوشکل وراثی ازجنس ورنگش بودم عالیه

  8. سلام و درود من ازشرکت شما کاشی بین کابینتی گرفتم خیلی ازشون راضیم به دوست و آشنا هم توصیه کردم که از شما خرید کنن

    • سلام خانم میرزایی برزگر
      برای ثبت سفارش میتونید از طریق فرم موجود در سایت و یاشماره موجود در سایت اقدام کنید

    • سلام بر شما فاطمه میرزایی برزگر
      لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید یا فرم پر کنید
      ممنون از شما

  9. سلام من از کاشی های طرح دار خرید کردم و راضی بودم و خیلی طرح و رنگ خونه رو قشنگ میکنه و زود ‌هم بدستم رسید سفارش دادم ۲روز بعد بدستم رسید

  10. کاشی های سنتی با طرح هایی که اینجا دیدم فوق العادن.حضوری هم میشه کاشی ها رو از نزدیک مشاهده کرد ؟

    • سلام خانم حسینی عزیز
      در خصوص خرید حضوریتون با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ماهماهنگی های لازم را انجام میدهند

  11. سلام و وقت بخیر میگم به شما و تیم فعالتون کارها بسیار زیبا و پرتنوع هستند⚘👌

  12. سوالی داشتم خدمتتون
    خرید عمده ب چه صورته؟محدودیت ارسالی هم دارید؟چون من شهرستان زندگی میکنم میخواستم بدونم حداقل سفارش چقده

    • سلام خانم شیوا حبیب پور عزیز
      برای ثبت سفارش میتونید از طریق فرم موجود در سایت و یاشماره موجود در سایت اقدام کنید

    • سلام خانم حبيب پور عزیز
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما راهنمایی کنند
      ممنون از شما

  13. همه نوع کاشی اینجا میشه پیداکرد از همه مهم تر اینکه کیفیت و طرح های زیادی داره خیلی مهمه ک همه نوع سلیقه رو پوشش میده

  14. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه شما و بابت توزیع و پخش کاشی سرامیک با کیفیت و قیمت مناسب از شما تشکر میکنم کاشی و سرامیک آشپزخانه طرح دار با قیمت بسیار مناسب و استثنایی را در این سایت انتخاب کرده و از این مجموعه استعلام قیمت بگیرید

  15. سلام و وقت بخیر خدمت مجموعه تولیدی کاشی و سرامیک
    وهمینطور تقدیر و تشکر دارم از مطالب سایت شما درباره انواع مختلف سرامیک و سنگ که مطالب سایت شما مفید و کامل بود
    من زیبایی خانه ام را مدیون کاشی های تولیدی شرکت شما هستم

  16. سلام. سوالی دارم ازتون که خرید کاشی و سرامیک به چه صورت عمده هم فروش دارید؟ چون میخام واسه خونه تهیه کنم. لطفا پاسخ دهید.

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      با شماره درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  17. سلام و عرض ادب
    سایت خیلی خوبی دارید
    تنوع کاراتون خیلی بالاست
    طرح ها واقعا شیک هستن
    ما میخوایم کاشی آشپزخانه رو عوض کنیم
    حتماً بعد اینکه اندازه هارو گرفتیم سفارش میدم
    ممنون از مجموعه خوبتون.

  18. سلام و عرض خسته نباشید به مجموعه
    دیجیتال کاشی
    خواهرم از کاشی های شما برای کف منزل و سرویس به بهداشتی استفاده کردند خیلی شیک و مدرن شده ممنون بابت تولید محصول زیبا و باکیفیت

  19. سلام وقت بخیر.فقط کاشی و سرامیک دارید سیمان یا گچ ندارید.محصولاتون توی بازار هم عرضه می‌شود؟

  20. سلام خسته نباشید بنده از کاشی های طرح چوب و پارکت خیلی خوشم میاد که خوشبختانه شماهم اینارو تولید میکنید ارسالتون به چه صورته؟

    • خانم پارسای عزیز لطفا برای اطلاع از نحوه ارسال با مشاورین ما از طریق شماره درج شده روی سایت اقدام فرمایید.

  21. سلام وقتتون بخیر
    کاشی سرامیک هایی که از این سایت خریدم واقعا عالی هستند و من خیلی خوشم میاد ازشون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.