کپک رب گوجه ورامین در غذا موجب مرگ کودک هندی شد

رب گوجه ورامین یکی از چاشنی های مفید و کاربردی در صنایع غذایی است که در سطح بازار با برندهای مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند.

اما اگر بخواهیم از بین این محصولات انتخاب کنیم، رب گوجه فرنگی مرغوب و درجه یک را انتخاب کنیم، باید از خواص و ویژگی های آن آگاه باشیم.

یکی از ویژگی های رب گوجه فرنگی ارگانیک صنعتی به دست آوردن رنگ دلخواه است به طوری که یک رب خوب دارای رنگ ارغوانی ملایمی باشد که هیچ گونه ناخالصی و مواد شیمیایی در ترکیب آن وجود نداشته باشد.

بنابراین اگر یک خمیر غلیظ قرمز یا قهوه ای دیدید، باید به کیفیت آن مشکوک باشید.

طعم و عطر نیز از دیگر خصوصیات رب گوجه فرنگی است تا رب بوی ترشی و کپک ندهد و بسیار خوش طعم است.

اگر در آب حل شود، رنگ قرمزی شبیه گوجه فرنگی برمی گردد. اگر مقداری از آن را در روغن سرخ کنیم، نه پخته می شود و نه سیاه می شود.

رب

می توانید قیمت کارتن سس و رب را به صورت آنلاین در سایت های مختلف مشاهده کنید و در مورد آنها بیشتر بدانید.

انواع رب گوجه فرنگی دارای کیفیت های متفاوتی است که توسط شرکت های زیادی تولید و به بازار عرضه می شود.

این محصولات به دلیل کیفیت بالا از طریق کانال های مختلف به کشورهای دیگر صادر می شوند.

نمایندگی ها در هر شهر وب سایت هایی را برای تبلیغ برند خود و افزایش فروش طراحی کردند، بنابراین هرکسی می تواند برای دیدن نمونه های جدید و اطلاع از قیمت های دقیق به این وب سایت ها مراجعه کند.

رب گوجه فرنگی محصولی است که از پوست کندن پوست و دانه گوجه فرنگی با تغلیظ آب گوجه فرنگی به دست می آید.

هنگام باز کردن درب قوطی رب برای استفاده برای جلوگیری از جدا شدن رب گوجه فرنگی چون در معرض هوا است آن را در یخچال نگهداری کنید تا رب ماندگاری بیشتری داشته باشد.

همچنین از قاشق یا ظرف تمیزی برای جدا کردن بتونه استفاده کنید زیرا اگر چیزی که قرار است در سینی بتونه قرار دهید کثیف باشد تمام بتونه را می گیرد و بتونه شروع به کپک زدن می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.