آزمایشی روی لباس بچه گانه که موجب تغییر جنس آن میشد

به دلیل جزئیات در مقررات، ما متن تشکر از همسر فقط یک نمای کلی از الزامات نمونه برداری و آزمایش ارائه کرده ایم. برای اطلاعات دقیق تر در مورد تجهیزات و روش آزمایش، نمونه برداری از لباس یا پارچه، انتخاب نمونه ها و سایر الزامات، لطفاً به مقررات مراجعه کنید یا با دفتر انطباق تماس بگیرید.

آزمایش عمومی از نمونه‌ای متشکل  از پنج نمونه 3 و نیم اینچی در 10 اینچ استفاده می‌کند که از درزهای پارچه یا لباس و تزئینات مورد آزمایش بریده شده‌اند.

هر نمونه به طور جداگانه آزمایش می شود. هر نمونه را در یک نگهدارنده فلزی قرار دهید و هر نگهدارنده را به صورت عمودی در کابینت آزمایش آویزان کنید.شعله گاز را به مدت 3 ثانیه روی لبه پایین نمونه قرار دهید. طول کاراکتر هر نمونه را اندازه گیری کنید.

آزمایش اشتعال پذیری شامل انتخاب لباس چرم بچه گانه  و آزمایش تعداد مشخصی از نمونه‌های سه مورد مختلف – پارچه، نمونه اولیه درزها و تزئینات، و درزهای لباس تولیدی است. پارچه باید به عنوان تولید شده و پس از 50 بار شستشو آزمایش شود.

لباس

بسته به نتایج آزمایش، یک مورد ممکن است پذیرفته شود، رد شود یا نیاز به نمونه برداری و آزمایش اضافی داشته باشد. به طور کلی، یک نمونه از پنج نمونه نمی تواند میانگین طول کاراکتر بیش از 7.0 اینچ یا بیش از تعداد مشخصی طول کاراکتر 10 اینچی داشته باشد.

پارچه: پارچه تمام شده ای که آماده ساخت مبل استیل ملایر لباس خواب است باید در واحدهای تولید پارچه گروه بندی شود و قبل از استفاده از پارچه برای ساخت نمونه اولیه لباس، آزمایش شود. یک FPU ممکن است تا 5000 یارد خطی پارچه باشد.

اگر ویژگی‌های سوختگی مشابهی دارند، می‌توانید رنگ‌های مختلف یا الگوهای چاپی یک پارچه را در همان FPU قرار دهید. یک نمونه از پنج نمونه را از هر انتهای هر FPU آزمایش کنید.

FPU بر اساس معیارهای طرح نمونه گنجشک برداری پارچه پذیرفته یا رد می شود. اگر 15 FPU متوالی از یک پارچه پذیرفته شود، ممکن است تعداد یاردهای خطی پارچه در FPU افزایش یابد. اگر یک FPU رد شود، FPU های بعدی باید با نمونه سوم از پنج نمونه گرفته شده از وسط FPU آزمایش شوند.

  • منابع:
    1. Children’s Sleepwear Regulations
  • تبلیغات: 
    1. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
    2. با بیمه عمر ۲۰۰ سال عمر کنید
    3. دستگاه تست قند خون که با تنفس میزان قند خون را می‌سنجد!
    4. با استفاده از acu خودرو می توانید دکل اینترنت همراه بسازید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.