استفاده از لامپ هالوژن جلو پراید به جای بمبک در جنگ جهانی دوم

همه منابع نور هالوژن دارای توان استاندارد 55 وات تا 100 وات هستند که روشنایی آنها را تعیین می کند. به طور متوسط، چنین دستگاه های روشنایی می توانند از 500 تا 1000-1500 ساعت دوام بیاورند که با کیفیت تولید چنین لامپ هایی تعیین می شود.

ویژگی های لامپ هالوژن جلو پراید همچنین شامل پارامترهایی مانند روشنایی و دمای رنگ است که کارایی استفاده از آنها در یک زمان یا زمان دیگر (شب، آب و هوای بد) به طور مستقیم به آن بستگی دارد.

از آنجایی که لامپ های هالوژن بسیار محبوب هستند، از آنها برای نصب در موارد زیر استفاده می شود:

اپتیک سر ماشین – حالت های نور نزدیک / دور؛
چراغهای مه شکن؛
به عنوان روشنایی تکمیلی
چنین وسایل روشنایی دارای پایه های H و HB هستند و در صورت خرابی، می توان منابع استاندارد را با منابع مدرن و بهبود یافته جایگزین کرد.

ویژگی های لامپ هالوژن از تولید کنندگان برتر
همانطور که قبلا ذکر شد، تولید کنندگان اصلی تجهیزات نورپردازی هالوژن با کیفیت بالا شرکت هایی مانند فیلیپس، Osram و بوش هستند.

شرکت‌های فیلیپس و اسرام نه تنها لامپ‌های هالوژنی استاندارد، بلکه لامپ‌های مدرن‌شده، با شرایط آب و هوایی را نیز تولید می‌کنند که راحتی بصری و روشنایی شار نور را بهبود می‌بخشد. بنابراین، آنها در شب و در هوای بد بیشترین تأثیر را دارند.

لامپلامپ

ویژگی های لامپ هالوژن از تولید کنندگان برتر

لامپ‌های هالوژن، علی‌رغم توسعه تجهیزات نوآورانه‌تر و باکیفیت‌تر مانند زنون، همچنان برای استفاده بسیاری از درایورها مرتبط هستند.

توجه داشته باشید که از کارخانه، خودروها مجهز به لامپ های هالوژن استاندارد با نور زرد و روشنایی نسبتا خوب هستند. می توانید آنها را با مدل های بهبود یافته لامپ های هالوژن جایگزین کنید که توسط محبوب ترین سازندگان فیلیپس، Osram و بوش در حال توسعه هستند. از آنجایی که معروف ترین و مورد توجه ترین آنها دقیقاً هالوژن هستند.

دستگاه و عملکرد هالوژن ها
اکثر رانندگان به خوبی از چیستی لامپ های هالوژن آگاه هستند، اما بسیاری از آنها نمی دانند که چه تفاوتی با سایر وسایل روشنایی دارند. امروز می خواهیم این کلیشه را بشکنیم و در مورد خود لامپ هالوژن و اصل عملکرد آن بیشتر بگوییم.

لامپ های هالوژن نسل بعدی لامپ های رشته ای استاندارد هستند. آنها در اوایل دهه 80 محبوبیت زیادی به دست آوردند و هنوز هم برای بسیاری از رانندگان انتخاب خوبی هستند.

لامپ هالوژن چیست؟ این یک لامپ استاندارد است که حاوی گاز بافر است. اصولاً اینها بخارات برم یا ید هستند. چنین لامپ هایی دارای دوره کارکرد کوتاهی هستند که در موارد خاص چنین است.