انبار پوشاک در چین به علت نشت گاز منفجر شد

خرید پوشاک در چین برای ماندگاری بیشتر پوشاک بسیار حائز اهمیت است.

اما کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا آنها را دوام بیاورید.

ما از طراحان و خشکشویی‌هایی که به آن‌ها اعتماد دارند نظرسنجی کردیم تا نکاتی در مورد نحوه مراقبت از لباس‌هایمان داشته باشیم.

و بزرگ‌ترین پیشنهاد ما این است که قبل از هر چیز، از هر چیزی که می‌پوشیم باید لذت ببریم.

اکسسوری‌هایی با شادی زندگی و نه ترس از خراب شدن در اینجا نکات کارشناسان برای پوشیدن، نگهداری و حتی تمیز کردن صحیح لباس ها برای افزایش عمر وسایل مورد علاقه شما آورده شده است.

مدل کسب و کار فست مد منجر به افزایش بسیار زیاد پوشاک شده است که تولید، فروخته می شوند و دور ریخته می شوند.

به گفته مک کینزی، تولید پوشاک از سال 2000 تا 2014 دوبرابر شده است و مصرف کننده متوسط هر سال 60 درصد لباس بیشتری خریداری می کند. در عین حال، این پوشاکا فقط نصف پانزده سال پیش نگهداری می شوند.

واضح ترین عملکرد پوشاک محافظت از بدن ما در برابر سرما، باد، باران یا خورشید است.

پوشاک

اما مهم‌تر از همه،پوشاک به ما اجازه می‌دهند که خودمان را بیان کنیم: آنها نشان می‌دهند که چه شغلی انجام می‌دهیم، تیم مورد علاقه‌مان یا موسیقی که دوست داریم.

متأسفانه، عشق ما به پوشاک هزینه های زیست محیطی زیادی دارد.

بخش نساجی که شامل پوشاک می شود، پس از غذا، مسکن و حمل و نقل، چهارمین تأثیر را بر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی دارد.

این بخش دارای پتانسیل عظیمی برای صرفه جویی در انرژی، آب، زمین و سایر منابع، کاهش ضایعات و آلودگی و کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوایی است.

این چشم انداز تحول و همچنین اقدامات خاصی که برای تحقق آن لازم است، استراتژی اتحادیه اروپا برای منسوجات پایدار و دایره ای است.

الیاف رسانا از فولاد ضد زنگ یا نایلون با روکش نقره تشکیل شده است.

آنها را می توان در هر ماده ای بافته کرد: به عنوان مثال، ما آنها را با پنبه، با پلی استر و با ترکیبی از پنبه و پلی استر بافتیم.

در واقع، مواد زیرساخت واقعاً مهم نیست، زیرا انعطاف‌پذیری، کشش و ویژگی‌های مواد مشابه چیزی است که در یک الیاف نساجی معمولی دارید.