بالا رفتن زغال سنگ در بورس موجب سکته کردن مرد پولدار آمریکایی شد

ارزان ترین منبع انرژی این به مراتب ارزان تر از هسته ای، گاز طبیعی، نفت است.

زغال سنگ در بورس از جمله سرمایه گذاری های پر سود می باشد چرا که منبع پایداری از انرژی را فراهم می کند.

هیدرو معمولا کمی ارزان تر خواهد بود. با این حال، مشکلات مربوط به آب عبارتند از: عدم وجود امکانات جدید به دلیل اعتراض عمومی در هنگام سدسازی دره‌های رودخانه.

و مشکلات زمان اوج تقاضا رودخانه ها در اواخر تابستان که به تهویه هوای اوج نیاز است خشک می شوند و رودخانه ها در زمستان که به اوج گرمایش نیاز است یخ می زنند.

بدون تحریم نفتی اعراب، بدون کمبود ناگهانی مانند آنچه شما با گاز طبیعی تجربه می کنیدو منبع بسیار زیادی هم در ایالات متحده و هم در سایر کشورهای خارجی وجود دارد.

زغال سنگ چیزی نیست جز چوب باستانی که میلیون ها سال تحت فشار بوده است. آنطور که ممکن است به این باور رسیده باشید، شوم نیست.

سنگ

زغال سنگ مشاغل بسیاری را فراهم می کند. برخلاف دیگر اشکال انرژی (هسته ای، گاز طبیعی، نفت، برق آبی)، زغال سنگ کارهای بسیاری را در حذف زغال سنگ از زمین، انتقال آن به کارخانه، سوزاندن آن و دفع صحیح خاکستر زغال سنگ فراهم می کند.

زغال سنگ ساخت آمریکاست. ما مجبور نیستیم این محصول را به این کشور وارد کنیم.

زغال سنگ روزانه 56 درصد از برق مصرفی کشور را تامین می کند. 95 درصد برق کنتاکی را تامین می کند.

نرخ برق در کنتاکی دومین پایین ترین نرخ در کشور است  به دلیل زغال سنگ.

زغال سنگ برای اقتصاد کنتاکی مفید است. صنعت زغال سنگ کنتاکی 3.1 میلیارد دلار از خارج از ایالت در طول سال مالی 97-1996 از طریق فروش زغال سنگ به مشتریان در 29 ایالت دیگر و 15 کشور خارجی وارد کنتاکی کرد.

در کنتاکی، بیش از 800 میلیون دلار دستمزد مستقیم پرداخت کرد که به طور مستقیم بیش از 19000 نفر را استخدام کرد و به طور غیرمستقیم 60000 شغل اضافی ایجاد کرد.

صنعت زغال سنگ در کنتاکی علاوه بر همه مالیات‌های عادی کسب‌وکار، 160 میلیون دلار مالیات اضافی به ایالت پرداخت کرد.