با مالیدن حنا طبیعی به صورت چشمانی تیزبین داشته باشید

جنبه طراحی حنا طبیعی و جنبه درمانی و البته زیبایی برای من بسیار جذاب بود، اما حتی بیشتر از این اهمیت و مفهوم پشت آن بود.

فکر کردم چه راهی برای شروع کارم! من فقط در کنار افرادی بودم که در بهترین حالت روحی بودند!

جشن گرفتن شادترین دوران زندگی آنها و حضور در فضای شادی و خنده برای من یک پیروزی بزرگ بود.

همچنین کلمات پشت حنا و معنای آن. ثروت، رفاه، شانس، رنگ، شور و نشاط، شروع های جدید، سرگرمی، این همه آن چیزی بود که در زندگی به دنبالش بودم.

بنابراین با بازگشت به چگونگی پیدایش حنا، قرن ها پیش، حنا برای خنک کردن پوست استفاده می شد که عمدتاً روی کف دست ها و پاها پخش می شد.

با گذشت سالها به عنوان نوعی از هنر بدن تبدیل به تزئینی شد و به طرحی تبدیل شد که اکنون برای عروسی ها می بینید.

حنا

طراحی از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است، با طرح های پیچیده با سرعت در هند، طرح های بزرگ و جسورانه بومی خاورمیانه، و طرح های متقارن قبیله ای از آفریقا همه مناطق حنا را به عنوان نوعی بیان برای مناسبت های فرخنده می پوشند.

عروسی در خط مقدم است من این افتخار را داشته ام که در بسیاری از عروسی ها شرکت کنم و واقعاً از نظر فرهنگی به عنوان یک عروس بدون حنا دیده نمی شوید.

به قدری که حتی آنهایی که تمایلی به حنا کردن ندارند، ما جایگزین هایی برای پوشیدن آن ها ایجاد کرده ایم، به طوری که به نظر می رسد در مراسم عروسی خود کار واقعی را انجام داده اند!

من عروس ها را دراز کشیده و آرام گرفته ام و ناگهان وقتی حنایشان را تمام کردم، اشک در چشمانشان حلقه می زند.

بالاخره به آنها می رسد که ازدواج خواهند کرد و لانه را ترک خواهند کرد.

برای من این سنت قرن‌ها قدیمی است که اهمیت بسیار زیبایی دارد و هرگز نمی‌خواهم از آن جدا شوم. عاشقانه است، زیباست، رنگی است و خانه است. باشد که این امر ادامه داشته باشد و در همه جا گسترش یابد.

پس سنت های دیگر چطور؟ آنهایی که ما به آنها علاقه مندیم و آنهایی که بیایید در مورد آنها صحبت کنیم!

وقتی ازدواج کردم، چند سنت وجود داشت که بیشتر از شرکت در آنها خوشحال بودم و برخی از آنها را که به نظرم مربوط نبودند، وجود داشت.

پدر و مادرم مثل من هستند و واقعاً مرا تحت فشار قرار ندادند تا کارهایی را انجام دهم که برای انجام آنها راحت نبودم، بنابراین باید به خودم وفادار بمانم.