تاثیر مصرف لوبیا بر کاهش کلسترول خون و بهبود کنترل دیابت

مقالات خبری، مجلات آشپزی و ویژگی های علمی حبوبات را برای کاهش کلسترول، بهبود کنترل قند خون، افزایش فیبر غذایی و ارائه جایگزینی بدون گلوتن برای غلات لوبیا چیتی گلستان توصیه می کنند.
با توجه به افزایش شیوع بیماری های مزمن، علاقه مصرف کنندگان به غذاهای کاربردی، علاقه مجدد به کشاورزی پایدار و دوران سخت اقتصادی، این روند تعجب آور نیست.
لوبیا می تواند بخشی از راه حل بسیاری از این مسائل باشد. لوبیا یک غذای آشنا و از نظر فرهنگی مهم، ارزان، آسان برای تهیه و تطبیق پذیری منو است. با این حال، شواهد علمی برای حمایت از بسیاری از این ادعاهای بهداشتی اغلب از چند مطالعه اصلی محدود و بر اساس چند نوع لوبیا تعمیم می‌یابند.
در حالی که فواید سلامتی حبوبات به احتمال زیاد درست است، آنچه ناشناخته باقی مانده است این سوال را ایجاد می کند که “درباره لوبیا چقدر می دانیم؟”
خانواده حبوبات، یا Fabaceae (Leguminosae)، طیف وسیعی از گیاهان، لوبیا چیتی قرمز از جمله دانه های روغنی (بادام زمینی، سویا)، غذاهای حیوانی (شبدر، یونجه)، و حبوبات دانه خشک (عدس، نخود، نخود، لوبیا) را در بر می گیرد.
در ایالات متحده، انواع لوبیا معمولی یا Phaseolus vulgaris محصولات غالبی هستند لوبیا قرمز که برای مصرف داخلی و صادرات تولید می شوند. اینها شامل لوبیا چیتی، سیاه، قرمز، کلوی سفید و لوبیای دریایی است.
لوبیا موم، لوبیا چیتی یا لوبیا سبز مرحله جوان یا رویشی گونه های P. vulgaris هستند. آنها مشخصات مواد مغذی متفاوتی دارند و قبل از اینکه به غلاف دانه های خشک تبدیل شوند، لوبیا چیتی خمین برای خوردن کامل پرورش داده می شوند.
  • منابع:
    1. …Maybe we don’t know beans
  • تبلیغات: 
    1. جعبه ای که در آن پر از مواد مخدر یافت شد
    2. رنگ روغنی رئیس جمهور را از تصادف وحشتناک نجات داد
    3. کفش چرم یک شهر را به آتش کشید!
    4. کودکانی که از لوله خرطومی به عنوان سرسره استفاده می کنند