توصیه متخصص معروف پا برای انتخاب کفش مناسب

به گفته کیت مک آرتور، مدیر کلینیک سیتی فیت و یک متخصص پا که سابقه آنالیز و نصب کفش را دارد، کفش ها بسته به کفش چرم طبی هزینه آنها متفاوت و با مواد متفاوت ساخته می شوند.

پس پول اضافی برای شما چه می‌خرد؟

کفش‌های باکیفیت‌تر به‌جای چسباندن به دوخته می‌شوند. کفش‌های ارزان‌تر اغلب دارای مقوای «آخرین» هستند – تکه‌ای که از زیره کفش عبور می‌کند تا به حفظ شکل آن کمک کند. کفش‌های گران‌تر ممکن است کفش ایمنی اسپرت از مواد پلی‌اورتان با سایش سخت‌تر استفاده کنند.

کفش‌های بهتر ساخته شده از پارچه‌های قابل تنفس نیز آستر خوبی دارند و از مواد مصنوعی کمتری استفاده می‌کنند. ممکن است کف برخی از کفش‌ها «بیرون زده» شده باشد، که به این معنی است که در داخل کفی آن حفره‌های هوا وجود دارد. زیره‌های دمیده می‌توانند باعث افزایش بالشتک شوند و کفشی سبک‌تر ایجاد کنند، اما همچنین می‌توانند باعث فرسودگی و فرو رفتن راحت‌تر زیره‌ها شوند.

در سال 2018، تصمیم گرفتیم نگاهی دقیق‌تر به آنچه برای پول خود به دست می‌آورید داشته باشیم.

ما پنج جفت کفش مدرسه کلاسیک توری مشکی را با قیمت‌های مختلف خریدیم:

کفش های پسرانه بند دار چرم گراسبی (مدل 2018، اکنون متوقف شده است)
کفش‌های مدرسه بند دار Eton Grad (مدل 2018، 35 دلار RRP 2022)
Lynx Arrow (مدل 2018، اکنون متوقف شده است)
ROC Larrikin (مدل 2018، 2022 RRP 149.95 دلار)
Clarks Daytona Senior (مدل 2018، 2022 RRP 149.95 دلار).
سپس هر کفش را از پنجه تا پاشنه بریدیم و از مک آرتور و بودل، متخصصان پا، خواستیم تا آنها را ارزیابی کرده و تفاوت‌ها را تجزیه و تحلیل کنند.

اگرچه کفش‌هایی که انتخاب کردیم دیگر جدیدترین مدل‌های موجود در فروشگاه‌ها نیستند (و تولید یک جفت آن متوقف شده است)، اما نتایج راهنمای مفیدی است برای اینکه کفش اسپرت چرم طبیعی چه چیزی را در یک کفش مدرسه باید جستجو کرد.

هر دو متخصص ما کفش‌های کلارکز را «استاندارد طلایی» نامیدند و توافق کردند که این کفش‌ها بهترین این دسته هستند، کیفیت بسیار خوبی دارند و در طیف وسیعی کفش مجلسی مردانه از عرض و طول عرضه می‌شوند.

  • منابع:
    1. How to buy the best school shoes
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.