حمل کیف های سنگینی که موجب بروز کمر درد میشود

این روزها دیدن دانش آموزانی که کوله پشتی های بزرگ و سنگین مدرسه را با خود حمل می کنند معمول است. در واقع، بسیاری از آنها به قدری بزرگ هستند که نمی توان از خود فکر کرد که آیا چنین کوله پشتی سنگین یا کیف مدرسه ای نه تنها باعث کمردرد می شود.

بلکه حمل کوله سنگین می تواند منجر به انواع آسیب ها، از جمله اسکولیوز یا سایر ناهنجاری های کیف دستی زنانه چرم ستون فقرات شود یا خیر.

در یک روز، یک دانش آموز متوسط ​​حدود 8 موضوع مختلف را مطالعه می کند. این به این معنی است که کودکان حداقل 8 کتاب مدرسه مختلف را حمل می کنند، و این شامل سایر دفترچه ها، برگه ها و سایر مواردی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشند، نمی شود.

تاثیر حمل کیف های سنگین در طول زمان اغلب باعث می شود که کودکان کمردرد را تجربه کنند، به طوری که دختران معمولاً درد بیشتری را نسبت به     کیف چرم اصل زنانه پسران تجربه می کنند.

کودکانی که کیف‌های مدرسه سنگینی را حمل می‌کنند، اغلب حالت سر را به جلو می‌گیرند، در حالی که بدن به سمت جلو در لگن قرار می‌گیرد تا تعادل را حفظ کند و وزن سنگین روی پشت خود را جبران کند، در نتیجه باعث هم‌ترازی وضعیت غیرطبیعی می‌شود.

از آنجایی که کودکان تمام روز کوله پشتی خود را حمل نمی کنند، خوشبختانه این امر بر رشد کیف چرم زنانه گرد آنها تأثیری ندارد یا به حداقل می رسد.

در حالی که کوله پشتی های سنگین ممکن است باعث قوز یا انحنای ستون فقرات شوند، نباید منجر به ناهنجاری های دائمی ستون فقرات یا اسکولیوز شود، مگر اینکه کیف دست دوز کودک قبلاً این شرایط را داشته باشد.

این به این معنی است که اگر کودکی مشکلات ستون فقرات خود را داشت اما والدین از این عارضه بی خبر بودند، حمل روزانه یک کوله پشتی سنگین می تواند باعث انحنا یا قوز شدن ستون فقرات شود.

  • منابع:
    1. The Dangers of Heavy School Bags for Children’s Backs
  • تبلیغات: 
    1. مردی که آلزایمر داشت با خوردن خیار شور خوب شد!
    2. ثروت خود را در مدت زمان کوتاهی 5 برابر کنید
    3. آیا می دانستید روغن موتور برای رشد گیاهان مفید است؟
    4. گربه ای که با پارچه ژرسه به فروش بالایی رسید!