دانش آموزی که با پوشیدن شلوار در مراسم مدرسه همه را متعجب کرد

یک دانش آموز دبیرستانی با شلوار نو به مدرسه مبل راحتی 8 نفره رفت و متوجه شد که او تنها دختری است که در مراسم ورودی مدرسه اش چنین لباسی را پوشیده است.

این دانش آموز در ماه فوریه قبل از شروع به کاپشن خلبانی اصل امریکا کار در مدرسه ای که در اوزاکا اداره می شود در ماه آوریل، شلوار را از یک فروشگاه لباس مدرسه در همان نزدیکی خریده بود. او گفت که دوست دارد چقدر راحت هستند.

اما یک روز، مادرش از معلم خانه دخترش تماس گرفت. معلم گفت: «ما فقط به افراد دگرباش جنسی یا کودکانی که نیاز به مراقبت های ویژه دیگری دارند اجازه می دهیم شلوار بپوشند. “آیا دختر شما از چنین مشکلات خاصی رنج می برد که هنوز با کارکنان مدرسه در میان گذاشته نشده است؟”

در مغازه لباس فرم به دانش آموز گفته شد که می تواند شلوار انتخاب کند. بنابراین او تصمیم به خرید آنها گرفت. این دانش آموز گفت: “من تعجب کردم که چرا پوشیدن شلوار برای من غیرممکن است، با توجه به اینکه معلمان زن همگی آن را می پوشند.”

شلوار

از آنجایی که قوانین مدرسه تصریح می‌کرد که دختران باید دامن بپوشند، دانش‌آموزان تنها زمانی می‌توانستند شلوار یا دامن را انتخاب کنند که بچه‌ها یا سرپرستان آنها مسائل شخصی مربوط به هویت جنسی خود را برای معلمان توضیح دهند.

فروشگاه لباس فرم از مقررات اطلاعی لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز نداشت و به این ترتیب شلواری را به دانش آموز فروخت و گزارش شد که منجر به سوء تفاهم شد. والدین او گفتند: “معلمی که از دانش آموزی می پرسد که آیا آنها دگرباش جنسی هستند یا خیر، به خودی خود نقض حقوق بشر است.”

اپراتور مدرسه در نهایت قوانین شلوار مازراتی مشکی خود را اصلاح کرد تا همه دانش آموزان بتوانند بین دامن و شلوار یکی را انتخاب کنند. دانش‌آموز درباره این تصمیم گفت: «اکنون می‌توانم آشکارا (شلوار بپوشم). “همه از اینکه می توانند هر کدام را که دوست دارند انتخاب کنند خوشحال هستند.”

  • منابع:
    1. Schools across Japan work on adopting pants as option for all
  • تبلیغات: 
    1. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!
    2. برای اولین بار از عسل در ساخت سفینه های فضایی استفاده شد.
    3. بسیاری از مردم قدرت رنگ را دست کم می گیرند!
    4. دانشمندی که توانست با این روش بیماری ایدز را درمان کند!