درب چوبی قدیمی ارزانی که می تواند سارقان را شناسایی کند

نینا می‌گوید: «استفاده از چوب در طراحی درب چوبی قدیمی نه تنها زیبا به نظر می‌رسد و پیوندی زیبا و در عین حال ظریف با دنیای طبیعی بیرون ایجاد می‌کند، بلکه حسی خوشایند به فضا می‌دهد. وقتی وارد اتاق می‌شوید، حس مثبت و آرامش را برانگیخت.»

نقطه برجسته معرفی چوب و پالت چوبی دست دوم ، ونتورا اوک است، یک دانه چوبی شیک و آرام در رنگ خاکستری سرد و خنثی مایل به آبی، تقریباً مایل به آبی.

سری Cedar یک نسخه جالب، آرام‌بخش و معاصر از ظاهر چوب نرم است که در یک سری سه تایی عرضه می‌شود. موکای بور، شیری و رنگ نوآر تقریباً مشکی.

افرا ترومسو یک گونه طبیعی سبک با الهام از اسکاندیناوی است که کنتراست پایینی دارد و گره های معمولی را در تعادل نگه می دارد. سه دکور خاکستر، خاکستر کم رنگ، خاکستر پیر و خاکستر تیره، ظرافت اسکاندیناویایی را فورا با ساختاری جاودانه ایجاد می کنند.

درب

رنگ‌های بژ، خاکستری و قهوه‌ای مد روز، پالت خاموش خاکستری را با معرفی Belvedere Beech و Nevada Oak گسترش می‌دهند.

چهار گردوی ظریف؛ گردوی رسمی، گردوی تصفیه شده، گردوی پروکا و گردوی ستینا گرما را از سفید شده تا قهوه ای تیره کاملا اشباع شده به مجموعه اضافه می کنند.

بلوط یک انتخاب چوبی بخاطر قیمت چوب کیلویی مناسب آن ،محبوب و کلاسیک باقی می‌ماند، افزودنی‌های جدید از دانه‌های مستقیم، با چوب‌هایی مانند بلوط همیشه سبز گرفته تا بلوط تولا کمی روستایی و همچنین بلوط کارپنتری که دارای جلوه‌ها و گره‌های برش اره است.

Birchply به روند دانه های چوبی و  قیمت درب چوبی ارزان در مقیاسی شدید و معماری پاسخ می دهد. یک مصالح ساختمانی رایج در سراسر جهان، توس خام و توس پلای سیاه ظاهری آشنا و روکش برش چرخشی یک الگوی منحصر به فرد و چشمگیر در لمینت فشار قوی هستند.

  • منابع:
    1. New Formica® Doors Collection | Where style meets durability
  • تبلیغات: 
    1. صابون خرچنگ اصل کوسه جلبک دریایی
    2. لباس مجلسی،از پارچه های شفاف
    3. تغییرات رخ داده در محرک های چشایی توسط لیمو
    4. رایحه مو با استفاده از گلاب