دوخت کیف با استفاده از پارچه های ساده نخی

ساخت کیف یک پروژه نسبتاً آسان و ساده به نظر می رسد. به هر حال، بسیاری از مردم با دوختن پارچه های ساده از طرح های نخی زیبا، حرفه خیاطی خود را آغاز می کنند.

اما ساخت یک کیف دستی نباید به دنیای پروژه های مبتدی منتقل شود. با توجه ویژه به مواد و جزئیات می توانید یک کیف پالتویی چرم سفارشی زیبا بسازید که سال ها ماندگاری داشته باشد.

راز ساختن لباس‌های زیبا، کیف‌های شبانه، کیف‌های شبانه و موارد دیگر از مراحل برنامه‌ریزی می‌آید. این یکی از چیزهایی است که کیف‌ها را به پروژه‌های ارزشمندی تبدیل می‌کند.

شما این فرصت را دارید که با تغییر پارچه، افزودن جزئیات و تعویض سخت افزار، کیف زنانه دوشی چرم ظاهر و ظاهر کیف خود را کاملاً تغییر دهید.

بخش دکور منزل فروشگاه پارچه محلی شما مکانی ایده آل برای جستجوی پارچه کیف سازی است. پارچه‌های سنگین و بادوامی که در آنجا پیدا می‌کنید همیشه انتخاب خوبی برای تولید لباس نیستند، اما استحکام کیف دوشی اسپرت آن‌ها آن‌ها را برای انواع کیف‌ها عالی می‌کند.

در این بخش، اغلب قطعات چرمی، وینیل، بوم، مخمل های سنگین، پارچه های ملیله، و پارچه های پشمی اثاثه یا لوازم داخلی. هر یک از اینها را می توان به دلیل وزن محکم و دوام آنها برای کیف استفاده کرد. قاب لپ تاپ نشان داده شده در بالا با پشم ژاکارد پندلتون و چرم مصنوعی ساخته شده است.

دستورالعمل این مورد در کتاب Hand Stittched Home موجود است. می توانید در این شماره با پندلتون بیشتر آشنا شوید و گزیده ای از این کتاب را بخوانید.

استفاده از پنبه‌های لحاف وسوسه‌انگیز و به‌طور شگفت‌انگیزی بادوام هستند، اما معمولاً برای اکثر پروژه‌های کیف چرم مجلسی بسیار سبک هستند. نتیجه یک کیسه مچاله شده است.
اگر هنوز در حال خارش برای استفاده از آن پنبه ی لحاف چاپ شده ی شایان ستایش در انبار پارچه خود هستید، برای افزایش دوام و استحکام، پارچه را با یک رابط همجوشی سبک وزن پشتیبان کنید.

  • منابع:
    1. Making Beuatiful Bags
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از خیار در تهیه پیتزا
    2. چرا باید در تشت روغن، آب باران بریزیم؟
    3. در مریخ قدم بزنید و ریه های خود را بهینه سازی کنید
    4. با 5 روش زیر می توانید مخارجتان را مدیریت کنید!