سرامیک کف طرح پارکت | واردکننده جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک خارجی

سرامیک و کاشی از پرکاربردترین مصالحی هستند که در ساختمان سازی از آنها استفاده می شود. این پوشش های مختلف برای کف و دیوار های ساختمان کاربرد دارد و هرکدام دارای طرح های متفاوت است.

بعنوان مثال سرامیک کف طرح پارکت دارای طرحی بسیار طبیعی و کاملا مشابه با پارکت است ولیکن خصوصیات سرامیک را دارا می باشد. همچنین باید به این نکته اشاره داشت که تمامی سرامیک ها در بازار و یا فروشگاه های آنلاین با تنوع بسیار بالایی از رنگ، طرح، اندازه و غیره بفروش میرسند. همانند سرامیک طرح مرمریت، سرامیک طرح آنتیک، سرامیک و کاشی سه بعدی، سرامیک زیر پارکتی، سرامیک سفید براق و سایر.

در کنار فروشگاه های آنلاین، می توان به بازار نیز سری زد. فروشگاه های زیادی در مراکز فروش انواع سرامیک و کاشی فعالیت می کنند. این فروشگاه ها در قالب نمایندگی های شرکت های مختلف اقدام به فروش محصولات شرکت می نمایند.

سرامیک کف طرح پارکت | واردکننده جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک خارجی

جدیدترین مدل های سرامیک کف

جدیدترین مدل های سرامیک کف

سرامیک کف طرح پارکت بهترین گزینه برای افرادی است که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها به زیبایی دکوراسیون منزل شان نیز اهمیت می دهند. ظاهر سرامیک کف طرح پارکت کاملا شبیه چوب است تا حدی که در نگاه اول تشخیص آن کمی دشوار است.

از جدیدترین مدل های سرامیک کف با طرح پارکت می توان به سرامیک های Albero, Vitra و Wood اشاره داشت. سرامیک های طرح سنگ تحت عنوان سرامیک های Camelot, Oniro, New Marfil و غیره می باشند. برای مدل سرامیک کف حیاط می توان به طرح های مات و برجسته همراه با برشی ساده اشاره داشت.

این نوع از سرامیک ها را می توانید از فروشگاه های مختلف خریداری نمایید. شرکت های گوناگون تولید کننده انواع مختلفی از سرامیک های کف را به بازار عرضه می کنند. در کنار این شرکت های وارد کننده هم در این عرصه فعال هستند. آن ها با وارد کردن بهترین و جدیدترین مدل های سرامیک کف، به نوعی رقیب جدی کارخانه های داخلی در بازار محسوب می شوند.

قیمت سرامیک کف طرح پارکت

قیمت سرامیک کف طرح پارکت

قیمت کفپوش سرامیک در کارخانه، بازار و یا فروشگاههای آنلاین بر اساس فاکتور های زیادی متفاوت می باشد. باید دقت داشته باشید که قیمت هر متر مربع کاشی یا سرامیک ایرانی بین 8 تا 15 هزار تومان متغییر است. این درحالیست که سرامیک های چینی را می توانید بین 15 تا 50 هزار تومان تهیه نمایید که البته وابسته به عواملی مثل اندازه، جنس و کیفیت آنها می باشد.

بعنوان مثال برخی از سرامیک ها دارای قیمت بالاتری هستند چون در ساختارشان از آکریلیک استفاده شده است. با مراجعه به سایت فروشگاههای اینترنتی فعال در این زمینه علاوه بر بررسی قیمت کف پوش سرامیک می توانید از تخفیف های ارائه شده بر روی سرامیک های کف و یا دیواره بهره مند شوید. به عنوان مثال قیمت سرامیک کف 60 * 60 ارزان که در سایت کاشی سرام درج گردیده است 14700 تومان می باشد.

فروش اینترنتی انواع سرامیک کف

فروش اینترنتی انواع سرامیک کف

امروزه فروش اینترنتی تمام اقلام از طریق فروشگاههای اینترنتی امکان پذیر می باشد که خرید اینترنتی سرامیک و کاشی نیز ار این قاعده مستثنی نمی باشد.

در واقع فروشگاه های آنلاین پل ارتباطی میان تولید کنندگاه و مصرف کنندگان می باشند و خدماتی چون اطلاع رسانی در زمینه نوع سرامیک های موجود، تخفیفهای ویژه، هماهنگی با تیم باربری جهت ارسال، پشتیبانی مشتریان، اعزام خدمات برای نصب کاشی و سرامیک و غیره انجام میدهند . شما می توانید به این وب سایت ها سر بزنید و در ضمن این که از جدیدتری طرح های تولید شده مطلع می شوید، می توانید خرید خوب و با صرفه ای نیز داشته باشد.

خرید از وب سایت های اینترنتی برای کسانی که وقت زیادی برای گشتن در بازار ندارند، بسیار کارا می باشد. این وب سایت ها همیشه در دسترس هستند و شما می توانید با چند کلیک، بهترین نوع کاشی را خریداری و در اسرع وقت، دم در منزل تحویل بگیرید.

مرکز توزیع و فروش سرامیک کف طرح پارکت

مرکز توزیع و فروش سرامیک کف طرح پارکت

مرکز توزیع و فروش سرامیک کف طرح پارکت، می تواند در هر شهری باشد. شما اگر به بازار مراجعه کنید، با مراکز گوناگونی روبرو خواهید شد که این نوع از محصول را به فروش می رسانند. در همین حال مراکز توزیع و فروش به نوعی نمایندگی های شرکت های تولید کننده و وارد کننده نیز محسوب می شوند. خرید از این مراکز به مراتب بهتر است؛ زیرا در این مراکز شما کالای تضمین شده را خریداری می کنید.

ایران چهارمین تولید کننده کاشی در جهان است و کاشیران نمایندگی رسمی و مرکزی فروش سرامیک و کاشی در انواع مدل، طرح و اندازه و دارای مرکز پخش و صادرات می باشد. در نمایندگی ها و و ب سایت این شرکت علاوه بر نمایش انواع سرامیک ها از جمله سرامیک کف اطلاعاتی در مورد مزایا و معایب سرامیک خوب ارائه شده است.

بطور کلی سرامیک ها به 2 دسته سرامیک مات و براق دسته بندی می شوند. هم اکنون به چند مورد از مزیتها و معایب سرامیک های کف اشاره میکنیم: مقاومت در برابر یخ زدگی، دوام، تنوع رنگ و مدل، سهولت در تمیز کردن و … از مزایای آنها و در مورد معایب آنها لغزندگی و یا خاصیت بازتاباننده داشتن بعد از پولیش جدید را می توان بیان نمود.

بزرگترین واردکننده سرامیک کف طرح پارکت

بزرگترین واردکننده سرامیک کف طرح پارکتسرامیک و کاشی از جمله کالاهایی هستند که به دلیل سود زیاد و مزایایی که دارند جزو کالاهای صادراتی و وارداتی جهان می باشند. به همین علت نیاز مبرم به واردات کاشی در کشور دیده می شود. بزرگترین وارد کنندگان سرامیک کف طرح پارکت شرکت هایی چون راک سرامیک، شرکت سرانیت، آرشا سرام و … می باشند.

این شرکت ها سرامیک های گوناگونی را با طرح ها متنوع وارد کشور می کنند. یکی از مشهورترین و زیباترین سرامیک های کف، طرح پارکت می باشد. به دلیل گران بودن و پر هزینه بودن پارکت، می توان برای زیبایی سالن پذیرایی از این نوع سرامیک ها استفاده کرد. البته این طرح را شرکت ها داخلی نیز تولید می نمایند و می توان این محصولات را از بازارهای گوناگون کشور خریداری کرد.

بهرحال شرکت های وارد کننده انواع سرامیک کف، نمایندگی های گوناگونی برای فروش کالای خود در شهرهای مختلف از جمله کلان شهرها دارند. شما می توانید به این نمایندگی ها سر بزنید و بهترین کالا را خریداری کنید.