سطح بندی کفش ها از نظر زیبایی و راحتی

بوئر و دولیو (2007) MC برای کفش را در سه سطح طبقه‌بندی کردند: سفارشی‌سازی سبک، که بر زیبایی‌شناسی (مانند رنگ‌ها، اجزا و مواد) تمرکز دارد. بهترین تناسب، که برای ایجاد راحتی کفش مجلسی دخترانه برای پاها طراحی شده است.
و تناسب سفارشی، که کفش‌ها را بر اساس داده‌های مورفومتریک مشتریان تولید می‌کند. سفارشی سازی سبک نیز در دو سطح آخر موجود بود. از آنجا که دسترسی مشتریان به اسکنر پا در زندگی روزمره معمول نیست، تناسب کفش اسپرت دخترانه پاپیونی سفارشی به طور گسترده در MC آنلاین استفاده نمی شد.
علاوه بر این، کفش‌های ورزشی کالاهای مصرفی هستند که برای نشان دادن سلیقه، استایل و شخصیت یک فرد پوشیده می‌شوند. در میان هر سه سطح MC برای کفش، سفارشی‌سازی سبک کمترین هزینه را در طراحی و تولید دارد (Boër and Dulio 2007).
در نتیجه، به جای ارائه بهترین تناسب، همه شرکت‌های کفش ورزشی که برنامه‌های MC آنلاین ارائه می‌دهند، سفارشی‌سازی سبک را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، به منظور کاهش احتمال اینکه مصرف کنندگان به دلیل تعداد گزینه های بسیار زیاد MC را به طور کامل درک نکنند.
اکثر شرکت های کفش ورزشی فقط گزینه های محدودی را ارائه می دهند. اینها شامل انتخاب توری، تغییر راه راه، طراحی طرح رنگ، و مونوگرام کردن پیام‌های شخصی شده کفش چرم پاشنه سه سانتی روی سبک‌های محدود کفش در برنامه‌های MC آنلاین آن‌ها است.
با این وجود، تحقیقات قبلی نشان داده است که هنگام خرید کفش‌های دویدن، زیبایی شناسی مورد توجه اولیه نیست. هنگامی که مصرف کنندگان در ورزش های فعال و استقامتی هستند، عملکرد یک کفش ورزشی کفش چرم مجلسی زنانه به شدت با ویژگی های عملکردی مانند راحتی و تناسب ارتباط دارد .
بنابراین، توسعه بیشتر برنامه‌های MC آنلاین بهترین گزینه‌های سفارشی‌سازی متناسب و متعادل‌سازی سبک سفارشی‌سازی را به همراه خواهد داشت.
از منظر سرمایه‌گذاری، درک اینکه چگونه مشتریان هنگام خرید کفش‌های ورزشی سفارشی آنلاین، گزینه‌های زیبایی و متناسب را ترجیح می‌دهند، ضروری است.
  • منابع:
    1. College students’ acceptance of online mass-customized athletic shoes
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از تشک در ساخت دیوار ساختمان
    2. پارچه ژرسه ای که تبدیل به یک پتو مسافرتی شد!
    3. سگی که با کمک ساعت رومیزی صاحب خود را نجات داد!
    4. چگونه کفپوش مانع مرگ دو کودک شد؟