طرح سرامیک کف پذیرایی |برترین تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک در کشور

سرامیک که از خاک رس درست می شود، امروزه به یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. از سرامیک در جاهای مختلفی استفاده می گردد و همین کارایی بالای آن است که همواره مورد توجه بوده است.

سرامیک عموماً در دو نوع لعاب دار و بی لعاب تولید می گردد. همچنین انواع مختلفی سرامیک وجود دارد که می توان به این موارد اشاره کرد:

  • پرسلانی
  • موزاییکی
  • گرانیتی
  • قرنیز

سرامیک به جز این که کارایی بالایی دارد، مزیت های بسیاری را نیز دارا می باشد. این مزیت ها شامل این موارد است:

  • مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید
  • اجرای یک دست در سطوح بزرگ
  • تنوع رنگ و طرح
  • ضد خش
  • جذب نکردن آلودگی
  • مقاوم در برابر آتش
  • رفع آلودگی ها و لکه ها به راحتی

از سرامیک در جاهای مختلفی از ساختمان استفاده می شود که می توان به کف پذیرایی، اتاق ها، آشپزخانه ها، دیوارها، نماهای ساختمان، سرویس های بهداشتی و …

در این جا ما به طرح سرامیک کف پذیرایی می پردازیم. این نوع از سراميك کاربرد زیادی دارد و می توان آن را در مدل های مختلف خریداری کرد. انواع گوناگونی از سرامیک های کف پذیرایی وجود دارد که گزینش و اجرای آن کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد. برای این که بهترین طرح را انتخاب کنید، نیاز است با طراحان در این زمینه مشورت نمایید. 

طرح سرامیک کف پذیرایی |برترین تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک در کشور

قیمت جدیدترین طرح سرامیک کف پذیرایی

قیمت جدیدترین طرح سرامیک کف پذیرایی

قیمت ها این روزها ثابت نیستند. اگر می خواهید از قیمت جدیدترین طرح سرامیک کف پذیرایی اطلاع حاصل کنید، می توانید به فروشگاه هایی سر بزنید که در کار خرید و فروش انواع سرامیک می باشند. این فروشگاه ها در طرح های مختلفی سرامیک را عرضه می دارند. مراجعه به این این نوع فروشگاه ها مزیت های دیگری از جمله مشاهده انواع کاشی و سرامیک ، راهنمایی و پرسیدن قیمت را دارد.

ناگفته نماند که نمایندگی های شرکت های گوناگون که در کار تولید سرامیک می باشند هم بهترین مراجع برای اطلاع یافتن از قیمت روز جدیدترین طرح سرامیک کف پذیرایی می باشند.

انواع طرح های سرامیک کف پذیرایی

انواع طرح های سرامیک کف پذیراییبرای طراحی کف پذیرایی توسط سرامیک، راه های زیادی وجود دارد. خوشبختانه سرامیک دارای تنوع مدل و رنگ می باشد و شما می توانید به راحتی کف پذیرایی تان را هرگونه که می خواهید، طراحی نمایید. در این زمینه می توان به طرح پارکت، طرح چوب، طرح های التقاطی، طرح مستطیلی، طرح سنتی، طرح های فانتزی و … اشاره کرد.

در این میان، یکی از محبوب ترین طرح ها، سرامیک طرح پارکت و چوب است که خریداران زیادی دارد. شما می توانید با خرید سرامیک کف ارزان قیمت، به پذیرایی تان رنگ و روی دیگری بدهید.

مراکز فروش سرامیک کف پذیرایی در کشور

مراکز فروش سرامیک کف پذیرایی در کشور

بیشتر بخوانید: فروش مستقیم سرامیک آشپزخانه

در شهرهای مختلف، مراکز فروش سرامیک کف پذیرایی وجود دارد. این مراکز متشکل از فروشگاه های گوناگونی هستند که کار شان خرید و فروش انواع و اقسام سرامیک و کاشی می باشد. شما می توانید از این مراکز قیمت کاشی سرامیک سرویس بهداشتی، کف پذیرایی، دیوار آشپزخانه و … را جویا شوید.

در مراکز فروش کاشی و سرامیک نمایندگی شرکت های گوناگون هم حضور فعال دارند. این نمایندگی ها نیز با طرح های جدید به استقبال مشتریان می روند. خرید از نمایندگی های شرکت های تولیدی از این لحاظ که کیفیت جنس تضمین می شود، توصیه می گردد.

بزرگترین تولیدکننده کاشی و سرامیک

بزرگترین تولیدکننده کاشی و سرامیک کاشی تبریز، بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک کشور به شمار می رود. این شرکت، انواع مختلف از کاشی و سرامیک را تولید و وارد بازار می کند. استفاده از کاشی و سرامیک در ساختمان سازی باعث شده تا شرکت های دیگری هم با به عرصه تولید بگذارند.

در کنار این، قیمت کاشی و سرامیک برای کف و دیواره های ساختمان بسیار ارزان تر از قيمت پاركت و چوب می باشد. همین مسئله باعث شده تا تولیدکنندگان کاشی و سرامیک تولیدات خود را افزایش دهند و همچنین محصولات گوناگونی را با طرح ها و رنگ های متفاوت به بازار عرضه کنند.