طلا فروشی که با بشکه فلزی کوچک مصنوعات تقلبی می ساخت دستگیر شد

بشکه فلزی کوچک دارای درخشندگی فلزی خاصی است و همچنین چاپ و تزیین آن آسان است که می تواند محصول را لوکس و زیبا، زیبا و بازار پسند جلوه دهد.

بشکه فلزی از نظر منابع غنی هستند و مصرف انرژی و هزینه نسبتاً پایین است. و قابلیت تکرار و بازیافت دارد که از نظر حفظ محیط زیست سبز ایده آل است.

بشکه فلزی اگرچه دارای ویژگی های فوق هستند، اما دارای کاستی هایی نیز هستند.

پایداری شیمیایی ضعیف بشکه فلزی مقاومت در برابر خوردگی به خوبی پلاستیک و شیشه نیست، به خصوص فولاد معمولی به راحتی زنگ می زند.

بنابراین، بشکه فلزی باید با لایه ای از مواد ضد زنگ روی سطح پوشانده شوند تا از خوردگی و آسیب ناشی از محیط بیرون و مواد بسته بندی شده جلوگیری شود و در عین حال از آلودگی کالاها به مواد مضر موجود در فولاد جلوگیری شود.

بشکه

به عنوان فولاد حاوی فلزات سنگین به درجات مختلف بازرگانانی مانند سرب، قلع و غیره، این یون های فلزات سنگین می توانند با کالاها، به ویژه مواد غذایی، تعامل داشته باشند که نه تنها مواد غذایی را آلوده می کند، بلکه آسیب زیادی به بدن انسان وارد می کند.

بشکه فلزی از عملکرد ذخیره سازی موقت محتویات به بسته بندی های صنعتی امروزی، بسته بندی های فروش، بسته بندی های حمل و نقل و غیره تکامل یافته اند.

از تولید تا گردش و مصرف، یک ظرف جریان ثابت را تشکیل داده اند که به وسیله ای برای حفظ طولانی مدت محتویات تبدیل شده است. کار و زندگی تغییرات و پیشرفت های بزرگی را به همراه داشته است.

اگرچه کاربرد بشکه فلزی تنها بیش از 100 سال سابقه دارد، اما با پیشرفت صنعت مدرن فولاد، مقدار زیادی فولاد برای بخش های مختلف صنعت و کشاورزی فراهم می کند که اساس تولید مدرن در انواع مختلف شده است.

بخش‌ها و به طور گسترده در بسته‌بندی محصولات صنعتی، بسته‌بندی حمل و نقل و در بسته‌بندی فروش، بشکه فلزی به یکی از اصلی‌ترین آنها تبدیل شده‌اند.

در حال حاضر، ژاپن و کشورهای اروپایی حدود 14 درصد فولاد دارند که بعد از بسته بندی کم و پلاستیکی رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند، در حالی که مصرف فولاد آمریکا بیشتر از پلاستیک است و تقریباً رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.