فروش میلیاردی جک بازویی سوزوکی توسط کودک کار

جک بازویی سوزوکی، قابل حمل و متحرک هستند. آنها نه تنها در محدوده، بلکه در طراحی نیز متفاوت هستند. جک مکانیکی نسخه پیچی جک دارای مکانیزم کشویی الماسی شکل است که توسط یک پیچ سرب هدایت می شود. یک دسته چرخشی برای کار با دستگاه در نظر گرفته شده است.

ظرفیت بار توسط گام رزوه پیچ تعیین می شود. مدل های رایج به شما امکان می دهند اتومبیل های دو تنی را تا ارتفاع بیش از 30 سانتی متر بلند کنید که برای اکثر انواع وسایل نقلیه مسافربری کاملاً کافی است.

جک‌های رک و پینیون مبتنی بر مکانیزم جغجغه‌ای هستند که روی یک سه‌پایه با یک پیکاپ تاشو نصب شده‌اند. بلند کردن بار با کمک یک اهرم چرخان به سمت بالا و پایین انجام می شود.

با توجه به ویژگی‌های طراحی، جک‌های رک ماشین‌ها را تا ارتفاع بیش از 1 متر بالا می‌برند که زندگی را برای دارندگان SUV‌های سنگین آسان‌تر می‌کند. علاوه بر بخش خودرو، دستگاه‌ها در یک سایت ساخت‌وساز، در مکان‌هایی که برای جرثقیل‌ها در دسترس نیست، مورد تقاضا هستند.

جک

فشردگی هیچ مشکلی در صندوق عقب خودرو قرار نمی گیرد، فضای اضافی را در گاراژ اشغال نکنید.
بهره وری. با کمک جک اتومبیل هایی بلند می شوند که فاصله آنها از پایین تا زمین از 8-10 سانتی متر تجاوز نمی کند.
قابلیت اطمینان. با توجه به قوانین عملیات، ساده ترین طراحی خرابی های مکرر را از بین می برد.
رایج ترین جک های اتومبیل با مکانیسم هایی با ظرفیت بار تا 2 تن نشان داده می شوند. دستگاه های تلفن همراه در گاراژ و در حال حرکت به همان اندازه موثر هستند. آنها علاوه بر تعویض چرخ ها، به رهایی ماشین از شیار کمک می کنند، امکان بازرسی قسمت پایینی و غیره را فراهم می کنند. به عنوان یک قاعده، جک های خودرو بیشتر برای استفاده شخصی طراحی شده اند، زیرا در تعمیرگاه های خودرو با قوی تر جایگزین می شوند. بالابرهای ثابت

جک های هیدرولیک عبارتند از:

بطری شده از نظر ظاهری، طراحی به صورت عمودی شبیه به یک بطری است. آنها از جمله پرطرفدارترین وسایلی هستند که ده ها تن بار با آنها بلند می شوند.

چنین جک هایی برای نگهداری مینی بوس ها و کامیون ها فراهم می شود.
متحرک. به دلیل طراحی افقی، جک های غلتکی چسبندگی کم را فراهم می کنند و قادر به بلند کردن وزنه ها از ارتفاع کمتر از 8 سانتی متر هستند. برای راحتی، دستگاه ها به یک دسته کشیده مجهز شده اند که به شما امکان می دهد مکانیسم را بدون خم شدن دستکاری کنید. بر فراز؛
قلاب شده. دستگاه های بالابر یونیورسال که علاوه بر بخش خودروسازی در ساخت و ساز و راه آهن مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی اصلی قلاب است که شامل بلند کردن بار از ارتفاع نزدیک به صفر است.

این طرح مجهز به پلت فرمی است که به شما امکان می دهد وزنه های کلی را در ارتفاع قابل توجهی نگه دارید. با توجه به ظرفیت حمل، چنین دستگاه هایی به 10 و 20 تن تقسیم می شوند.
جک های هیدرولیک برای ایستگاه های خدمات در گاراژ به همان اندازه ارزشمند هستند. به عنوان دستیاران ضروری، آنها در عملیات و پیشگیری سختگیر هستند و در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی سختگیر هستند. از دست دادن موقعیت عمودی و واژگون شدن با نشت روغن هیدرولیک، با هواگیری بعدی سیستم و از دست دادن ویژگی های بالابری تهدید می شود.

جک پنوماتیک – تمام کارها را خودش انجام می دهد
جک پنوماتیک عملکرد جک های بادی توسط کمپرسور انجام می شود. دستگاه ها عملاً نیازی به تلاش انسان ندارند. هوای فشرده برای بلند کردن بارها استفاده می شود که برای آن علاوه بر کمپرسور می توان از مکانیزم هیدرولیکی نیز استفاده کرد.

از آنجایی که جک های پنوماتیکی با قیمت بالا با انواع دیگر متفاوت هستند، استفاده از آنها به شرکت های بزرگ حمل و نقل موتور محدود می شود.

نیاز به جک بدون شک است. آنها به دلیل مالکیت خصوصی، اغلب مالکان را از تماس با شرکت های تخصصی آزاد می کنند و کار را برای کارگران ایستگاه های خدمات و تعمیر خودرو آسان تر می کنند. فروشگاه اینترنتی ما طیف گسترده ای از دستگاه ها را در انواع و ظرفیت های مختلف ارائه می دهد.