فروش کاشی و سرامیک یزد | فروشنده انواع محصولات ساختمانی یزد در کشور

استان های مختلفی از کشور در زمینه ی تولید کاشی فعالیت دارند. استان یزد تقریبا تولید نیمی از کاشی و سرامیک در  کشور را به خود اختصاص داده است و از این نظر ،  قطب تولید و فروشنده ی این گونه محصولات ساختمانی به حساب می‌آید. از بین شهرستان های این استان نیز شهرستان میبد بیشترین سهم را در تولید انواع سرامیک و کاشی دارد. فروش کاشی و سرامیک یزد نیز از طریق روش های حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است.

فروش کاشی و سرامیک یزد | فروشنده انواع محصولات ساختمانی یزد در کشور

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک یزد

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک یزدکاشی و سرامیک هر استان یا شهر با توجه به عوامل مختلفی از جمله عقاید و سلیقه ی مردم آن منطقه، ممکن است تفاوت هایی با محصولات مشابه در شهر های دیگر داشته باشد و همین عامل سبب ایجاد تنوع این محصولات در کشور شده است و در نتیجه کاشی های یک استان مانند یزد، طرفداران زیادی در استان های دیگر داشته باشد. برای خرید انواع کاشی و سرامیک با قیمت مناسب از جمله سرامیک کف آشپزخانه ارزان قیمت می توان فروشگاه های اینترنتی مراکز و نمایندگی های فروش را مورد جست و جو قرار داد و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمود

قیمت کاشی و سرامیک ارزان یزد

قیمت کاشی و سرامیک ارزان یزدبه دلیل این که تعداد زیادی کارخانه کاشی و سرامیک در کشور وجود دارد، قیمت، کیفیت و طرح های آن ها نیز بسیار متنوع می باشد. معمولا کیفیت مواد اولیه و مقاومت کاشی ها مؤثرترین عامل بر نحوه ی قیمت گذاری آن ها می باشد و کاشی های با کیفیت پایین تر ، با قیمت هایی ارزان و کاشی و سرامیک های لوکس و با کیفیت قیمت هایی بالاتر دارند، ولی ممکن است عوامل دیگری مانند برند محصول و نام شرکت سازنده نیز بر روی قیمت ها تاثیر گذار باشند و محصول شرکتی با برند شناخته شده، قیمتی بالا داشته باشد در حالی که کیفیت مناسبی هم ندارد. بنابراین تولید کنندگان این گونه محصولات علاوه بر کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی،  باید به نحوه ی تبلیغات و شناخته شدن نام شرکت خود نیز توجه داشته باشند. از جمله نکاتی که خریداران باید توجه داشته باشند هزینه هایی مانند هزینه ی حمل و نقل  است به عنوان مثال سفارش و خرید مستقیم کاشی یزد برای مشتریانی از استان هایی که فاصله زیادی از استان یزد دارند از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست و بهتر است از مراکز فروش عمده یا نمایندگی آن در استان یا شهر خود اقدام به خرید نمایند.

شرکت تولید کاشی و سرامیک در یزد

شرکت تولید کاشی و سرامیک در یزداز کاشی به دلیل استحکام و مقاومت کم در برابر فشار نمی توان در سطح کف استفاده کرد. از طرف دیگر مقاومت کاشی در برابر فشار و دما و رطوبت بسیار کم است بنابراین فقط باید در محیط های بسته و بدون رطوبت از آنها استفاده کرد در غیر این صورت به سطح کاشی آسیب وارد می شود.

بهترین محیط برای استفاده کاشی، دیوار سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه و پارکینگ است. سرامیک در برابر فشار و دما و رطوبت مقاومت بیشتری نسبت به کاشی دارد، بنابراین از آن به عنوان سطوح دیوار و هم کف می توان استفاده نمود ولی بیشتر در کف ساختمان ها که رفت و آمد زیادی وجود دارد استفاده می شود. کاشی و سرامیک های موجود در بازار بر حسب درجاتی (درجه های یک ، دو، سه و چهار) رده بندی می شوند که هر کدام قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند. کیفیت و قیمت ها  از درجه ی یک تا چهار به ترتیب پایین می آید. قیمت سرامیک کف درجه یک از بقیه بالاتر است و نقصی در آن دیده نمی شود در درجات دیگر نقص های بیشتری وجود دارد و در نتیجه، قیمت ها پایین تر است .

مراکز توزیع کاشی و سرامیک یزد در کشور

مراکز توزیع کاشی و سرامیک یزد در کشوربه دلیل تنوع طرح و رنگ کاشی های تولید شده در کارخانه های  استان یزد، مراکز توزیع بسیاری در زمینه ی ارسال محصولات این استان به سراسر کشور فعالیت دارند. حراج سرامیک ارزان نیز گاهی توسط وب سایت ها یا مراکز فروش مختلف انجام می پذیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.