فروش کاشی و سرامیک یزد | فروشنده انواع محصولات ساختمانی یزد در کشور

استان های مختلفی از کشور در زمینه ی تولید کاشی فعالیت دارند. استان یزد تقریبا تولید نیمی از کاشی و سرامیک در  کشور را به خود اختصاص داده است و از این نظر ،  قطب تولید و فروشنده ی این گونه محصولات ساختمانی به حساب می‌آید. از بین شهرستان های این استان نیز شهرستان میبد بیشترین سهم را در تولید انواع سرامیک و کاشی دارد. فروش کاشی و سرامیک یزد نیز از طریق روش های حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است.

فروش کاشی و سرامیک یزد | فروشنده انواع محصولات ساختمانی یزد در کشور

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک یزد

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک یزدکاشی و سرامیک هر استان یا شهر با توجه به عوامل مختلفی از جمله عقاید و سلیقه ی مردم آن منطقه، ممکن است تفاوت هایی با محصولات مشابه در شهر های دیگر داشته باشد و همین عامل سبب ایجاد تنوع این محصولات در کشور شده است و در نتیجه کاشی های یک استان مانند یزد، طرفداران زیادی در استان های دیگر داشته باشد. برای خرید انواع کاشی و سرامیک با قیمت مناسب از جمله سرامیک کف آشپزخانه ارزان قیمت می توان فروشگاه های اینترنتی مراکز و نمایندگی های فروش را مورد جست و جو قرار داد و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمود

قیمت کاشی و سرامیک ارزان یزد

قیمت کاشی و سرامیک ارزان یزدبه دلیل این که تعداد زیادی کارخانه کاشی و سرامیک در کشور وجود دارد، قیمت، کیفیت و طرح های آن ها نیز بسیار متنوع می باشد. معمولا کیفیت مواد اولیه و مقاومت کاشی ها مؤثرترین عامل بر نحوه ی قیمت گذاری آن ها می باشد و کاشی های با کیفیت پایین تر ، با قیمت هایی ارزان و کاشی و سرامیک های لوکس و با کیفیت قیمت هایی بالاتر دارند، ولی ممکن است عوامل دیگری مانند برند محصول و نام شرکت سازنده نیز بر روی قیمت ها تاثیر گذار باشند و محصول شرکتی با برند شناخته شده، قیمتی بالا داشته باشد در حالی که کیفیت مناسبی هم ندارد. بنابراین تولید کنندگان این گونه محصولات علاوه بر کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی،  باید به نحوه ی تبلیغات و شناخته شدن نام شرکت خود نیز توجه داشته باشند. از جمله نکاتی که خریداران باید توجه داشته باشند هزینه هایی مانند هزینه ی حمل و نقل  است به عنوان مثال سفارش و خرید مستقیم کاشی یزد برای مشتریانی از استان هایی که فاصله زیادی از استان یزد دارند از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست و بهتر است از مراکز فروش عمده یا نمایندگی آن در استان یا شهر خود اقدام به خرید نمایند.

شرکت تولید کاشی و سرامیک در یزد

شرکت تولید کاشی و سرامیک در یزداز کاشی به دلیل استحکام و مقاومت کم در برابر فشار نمی توان در سطح کف استفاده کرد. از طرف دیگر مقاومت کاشی در برابر فشار و دما و رطوبت بسیار کم است بنابراین فقط باید در محیط های بسته و بدون رطوبت از آنها استفاده کرد در غیر این صورت به سطح کاشی آسیب وارد می شود.

بهترین محیط برای استفاده کاشی، دیوار سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه و پارکینگ است. سرامیک در برابر فشار و دما و رطوبت مقاومت بیشتری نسبت به کاشی دارد، بنابراین از آن به عنوان سطوح دیوار و هم کف می توان استفاده نمود ولی بیشتر در کف ساختمان ها که رفت و آمد زیادی وجود دارد استفاده می شود. کاشی و سرامیک های موجود در بازار بر حسب درجاتی (درجه های یک ، دو، سه و چهار) رده بندی می شوند که هر کدام قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند. کیفیت و قیمت ها  از درجه ی یک تا چهار به ترتیب پایین می آید. قیمت سرامیک کف درجه یک از بقیه بالاتر است و نقصی در آن دیده نمی شود در درجات دیگر نقص های بیشتری وجود دارد و در نتیجه، قیمت ها پایین تر است .

مراکز توزیع کاشی و سرامیک یزد در کشور

مراکز توزیع کاشی و سرامیک یزد در کشوربه دلیل تنوع طرح و رنگ کاشی های تولید شده در کارخانه های  استان یزد، مراکز توزیع بسیاری در زمینه ی ارسال محصولات این استان به سراسر کشور فعالیت دارند. حراج سرامیک ارزان نیز گاهی توسط وب سایت ها یا مراکز فروش مختلف انجام می پذیرد