فریم عینک آفتابی طبی که مانند دوربین هوشمند عمل می کند

بهترین شکل فریم عینک آفتابی طبی برای شما بستگی به فرم صورت شما دارد.

استفاده از قاب هایی که ویژگی های طبیعی شما را تحسین می کند می تواند شما را جذاب تر نشان دهد.

صورت‌های گرد معمولاً برای پیدا کردن یک فریم عینک عالی با چالش‌هایی روبرو هستند. این صورت‌ها نسبت به سایر اشکال صورت پهن‌تر هستند.

بنابراین فریم‌هایی که خیلی کوچک هستند، در چهره‌شان نامناسب به نظر می‌رسند.

با این حال، برخی از تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند هنگام انتخاب فریم عینک خود در مسیر درستی قرار بگیرید. این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین عینک را برای صورت های گرد تعیین کنید.

شایان ذکر است که تعیین فرم صورت شما یک علم دقیق نیست. تعداد کمی از افراد دارای فرم صورت کاملاً “گرد”، “مربع” یا “بیضی” هستند. اکثر افراد دارای عناصری از انواع مختلف چهره هستند.

بهترین راه برای تعیین فرم صورت خود این است که برجسته ترین ویژگی های صورت خود را شناسایی کرده و آنها را با نزدیک ترین فرم صورت مطابقت دهید.

اینها معمولاً فک، استخوان گونه و پیشانی شما خواهند بود.

اگر متوجه شدید که در شناسایی این ویژگی ها مشکل دارید، سعی کنید به عکس های افراد مشهوری نگاه کنید که ویژگی های مشابهی دارند. همچنین ممکن است بخواهید از پهلوی خود عکس بگیرید، زیرا این زاویه خط فک شما را بهتر نشان می دهد.

افرادی با صورت های گرد در قاب های پررنگ، ضخیم و تمام حاشیه با خطوط زاویه دار، عالی به نظر می رسند.

این قاب‌ها با ویژگی‌های نرم‌تر و گردتر شما متضاد و تعادل دارند.

در اینجا بهترین شکل عینک آفتابی و فریم عینک برای صورت های گرد آورده شده است:

فریم های بزرگتر معمولا برای صورت های گرد بهترین کار را دارند. ویژگی های نرم یک بوم زیبا برای قاب های بزرگ، جسورانه و رنگارنگ ارائه می کنند که سبک و خلاقیت شما را بیان می کند.

هوانوردی یکی از محبوب ترین سبک های عینکفریم عینک آفتابی است.

آنها حتی به عنوان فریم عینک طبی نیز در حال محبوب شدن هستند. با این حال، شکل قطره اشک خلبان برای همه افراد با صورت گرد مناسب نیست.

در عوض، افرادی که صورت‌های گرد دارند، ممکن است بخواهند فریم‌هایی با شکل زاویه‌دار یا مربعی را انتخاب کنند، که اغلب به آنها «ناوبر» می‌گویند.