نگرانی های موجود از انتخاب مبل باکیفیت برای کودکان

انتخاب مبلمان با کیفیت به کاربر (در این مورد، کودکان) مبل کرم قهوه ای نشان می دهد که برای آنها نگرانی وجود دارد. بنابراین، به احتمال زیاد مبلمان بهتر می تواند احساس تعلق بیشتری ایجاد کند و در نتیجه، کودکان را تشویق کند که به محیط خود احترام بیشتری قائل شوند.
توصیه دیگر برای مبلمان این است که گروه سنی طبع لوبیا چیتی را در نظر بگیرید که هر کلاس در آن جای می‌گیرد تا ریسک انتخاب مبلمان عمومی را نداشته باشید. اگرچه چنین اقلامی ممکن است کیفیت بالایی داشته باشند، اما برای گروه های سنی خاصی بی اثر خواهند بود.
همین امر در مورد سایر مناطق مدرسه نیز صدق می کند: صندلی های مورد استفاده در کلاس های درس نباید مانند صندلی های موجود در کتابخانه، کافه تریا یا آزمایشگاه های علمی باشد.

مبل

برای انتخاب میز، طراحان باید در نظر داشته باشند که اکثر دانش آموزان از وسایل الکترونیکی مانند لپ تاپ یا تبلت استفاده می کنند. بنابراین، آنها باید میزهایی با سطوح متناسب با این دستگاه ها، علاوه بر سایر مواد اولیه مانند نوت بوک و کلاسور انتخاب کنند.

مطالعه‌ای که توسط FIRA (انجمن تحقیقات صنعت مبلمان) در بریتانیا لباس مجلسی دخترانه جدید انجام شد، تأیید می‌کند که کودکان امروزی نسبت به سی سال پیش بلندتر (با دست‌ها و پاهای بلندتر) هستند. اینها اقداماتی هستند که به طور مستقیم بر راحتی تأثیر می گذارند.

امروزه در بسیاری از مدارس، این کودکان سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف قرن 21 همچنان از مبلمانی استفاده می کنند که برای کودکان بیش از 50 سال پیش طراحی شده بود.

مبلمان انتخابی باید متناسب با ابعاد کودکان باشد و نه برعکس. آنها باید اجازه حرکت دهند و از وضعیت بدنی خوب اطمینان حاصل کنند.

  • منابع:
    1. Schools of the Future: How Furniture Influences Learning
  • تبلیغات: 
    1. سرمایه دارترین مردان دنیا بیشتر به کجا سفر می کنند
    2. با خرما می توانید در منزل مربا درست کنید
    3. کشف نوعی نگین دندان که مانع پوسیدگی دندان می شود.
    4. زلزله هشت ریشتری که جنوب کشور را لرزاند!