پختن برنج پاکستان طبیعت در مراسم ملکه الیزابت

برنج پاکستان طبیعت یکی از رایج ترین غلات مصرفی است. بیش از نیمی از جمعیت جهان به برنج به عنوان غذای اصلی متکی هستند. برنج با جوشاندن یا بخارپز پخته می شود و در حین پخت آب را جذب می کند.

1 فنجان برنج، مایع (نمودار زیر را ببینید)، 1 قاشق چایخوری نمک (اختیاری) و 1 قاشق غذاخوری کره یا مارگارین (اختیاری) را در یک قابلمه 2 تا 3 لیتری ترکیب کنید.

حرارت دهید تا به جوش بیاید؛ یک یا دو بار هم بزنید تا شروع به جوشیدن کند. حرارت را کم کنید تا بجوشد؛ با یک درب محکم بپوشانید.
طبق زمان مشخص شده در نمودار بپزید. اگر برنج کاملا نرم نیست یا مایع جذب نمی شود، درب آن را بگذارید و 2 تا 4 دقیقه بیشتر بپزید. هم بزنید و سرو کنید.
به عنوان یک قانون کلی، 1 فنجان برنج نپخته برابر با 3 فنجان برنج پخته است.
برنج باقیمانده را می توان در اواخر هفته برای تهیه کاسه برنج سرخ شده یا مرغ برنج استفاده کرد.

برنج قهوه ای یک غلات کامل است که طعم ملایمی دارد. جویدنی تر و مغذی تر از برنج سفید است. منبع خوبی از فیبر و بسیاری از ویتامین های گروه B است.

برنج سفید نامی است که به برنج آسیاب شده ای گفته می شود که پوست، سبوس و جوانه آن حذف شده است. برنج سفید معمولاً با ویتامین ها غنی شده است، اما به اندازه برنج قهوه ای فیبر ندارد.

برنج تبدیل شده برنجی است که قبل از آسیاب کردن، فرآیند فشار بخار را طی کرده و برنج کرکی بیشتری تولید می کند و ظاهری مجزا دارد.

برنج فوری به برنج سفید یا قهوه ای گفته می شود که پس از آسیاب کاملاً پخته شده و آب آن گرفته شده است. این فرآیند زمان پخت برنج را کاهش می دهد. این نوع برنج معمولاً قیمت بیشتری نسبت به برنج معمولی دارد.

برنج دانه بلند هسته بلند و باریکی دارد. هنگام پخت، دانه ها جدا، سبک و پف دار هستند.

برنج با دانه متوسط و کوتاه چسبنده تر است و هنگام استفاده از چاپستیک خوب عمل می کند.

برنج وحشی ترکیبی از چهار نوع مختلف برنج است. بافت و طعم منحصر به فرد خود را دارد. پروتئین و فیبر بالایی دارد و چربی کمی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.