پیرزنی با خوردن شاخه نبات فله 10 سال جوانتر شد

شیرینی کلمه مورد علاقه کودکان است که در لیست کامل محصولات گنجانده شده است. شیرینی، شاخه نبات فله و مارشمالو، مارمالاد، کیک و غیره. این لیست به سادگی بزرگ است. غذاهای حاوی قند برای بدن بسیار مهم هستند، انرژی آن را تامین می کنند و برای عملکرد مغز ضروری هستند.

شاخه نبات حاوی موادی مانند فروکتوز و ساکارز هستند که برای بدن مفید هستند. علاوه بر این، برخی از خوراکی ها مانند مارمالاد حاوی عناصر کمیاب مفید و کربوهیدرات های سریع هستند.

همچنین، دانشمندان ثابت کرده‌اند که شیرینی‌ها باعث شادی و انرژی مثبت می‌شوند. هنگام خوردن شیرینی، به اصطلاح “هورمون شادی” ترشح می شود.

نبات

مفیدترین ظرافت را می توان نام برد – عسل. سرشار از عناصر کمیاب و ویتامین های مختلف است. علاوه بر این، یک ضد عفونی کننده عالی است و دارای خواص ضد باکتریایی است. این سیستم ایمنی را بهبود می بخشد و قدرت و قوت می بخشد. با این حال، عسل نباید به کودکان آلرژیک داده شود، در غیر این صورت ممکن است ضرر آن بیشتر از فایده باشد.

قند. شکر را در شکل خالص آن نمی توان مفید نامید. بنابراین بهتر است آن را به غلات و چای اضافه نکنید. کودک از این کار سودی نخواهد برد. اگر می خواهید فرنی را شیرین کنید، بهتر است از عسل استفاده کنید.
شیرینی، شیرینی. این غذاها سرشار از قند، کربوهیدرات و چربی هستند. آنها هیچ فایده ای برای بدن ندارند، بنابراین بهتر است آنها را همیشه از رژیم غذایی کودک حذف کنید.
مربا. به نظر می رسد از میوه ها تهیه شده باشد، اما در واقع فواید چنین خوراکی بسیار مشکوک است. مقدار زیادی شکر نمی تواند مفید باشد. بنابراین، شما نباید اغلب از آن استفاده کنید.
شاخه نبات غذای مورد علاقه کودکان از 3 سالگی می توانید چنین شیرینی هایی بدهید. با این حال، نباید به کودک کارامل یا آب نبات چوبی بدهید، آنها قند زیادی دارند و کمتر سالم هستند. به کودک خود شکلات بدهید. شکلات حاوی عناصر مفیدی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.