تیشرت مردانه جودون که پرده از قتل جوان ترکیه ای برداشت

تیشرت مردانه جودون از 100% پنبه خالص ساخته شده‌اند، تا حدی به این دلیل که تی‌شرت‌ها معمولاً زمانی که هوا گرم است پوشیده می‌شوند و پنبه در گرما هم راحت و هم قابل تنفس است.

همانطور که از نامش پیداست، این تی‌شرت‌ها به شکل V شکل در یقه قرار می‌گیرند که کمی فضای بیشتری به آن می‌دهد و یقه شیک‌تری نسبت به یقه گرد استاندارد ایجاد می‌کند.

پیراهن‌های یقه V می‌توانند در اندازه‌های مختلفی باشند، برخی از “V” بسیار کوتاه و برخی دیگر بسیار بلند هستند.

در واقع، صرف نظر از اینکه چقدر ناحیه سینه را می خواهید نشان دهید یا استایل شخصی شما چیست، می توانید به راحتی یک تی شرت یقه V مناسب خود را پیدا کنید.

شما می توانید یک پیراهن یقه V عمیق با یک تی شرت بدون آستین یا حتی یک جلیقه زیر آن بپوشید، بنابراین حتی اگر به دنبال ظاهری سنتی تر یا محافظه کارانه هستید، می توانید به راحتی به آن دست پیدا کنید.

مردان نیز می توانند تی شرت های یقه V بپوشند، اما این تی شرت ها به اندازه یقه V برای خانم ها محبوب نیستند و به راحتی پیدا نمی شوند.

کار با لباس های نخی نیز آسان است، بنابراین اگر می خواهید طرح هایی روی آنها چاپ شود یا می خواهید تی شرتی از رنگ غیر معمول یا منحصر به فرد ساخته شده باشد، اگر پیراهن از جنس نخ باشد مشکلی نیست.

از آنجایی که پیراهن هایی که از 100% پنبه ساخته شده اند تمایل به جمع شدن دارند.

برخی از شرکت های تولید کننده تی شرت اکنون آنها را از مخلوط پنبه می سازند، به این معنی که آنها بخشی از پنبه و بخشی از انواع دیگر از جمله پلی استر و اسپندکس ساخته می شوند.

اگرچه آنها هنوز کمی کوچک می شوند، اما این انقباض به اندازه تی شرت های ساخته شده از پنبه خالص نیست، و همچنین به اندازه پیراهن های نخی راحت هستند.